Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek (ÁSZF)

Vásárlási feltételek (ÁSZF)

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot
:

  • Házhoz szállítás futárszolgálattal (GLS)
  • GLS csomagponton történő átvétel
  • FoxPost csomag automata

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhoz szállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának)
  • Barion bankkártyás fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Barion rendszeren keresztül)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, a 27 %-os  ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem  minden esetben tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a, termék oldalon, a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 72 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Amennyiben a vásárlás során banki átutalást, illetve bankkártyás fizetést választ, abban az esetben a csomag összekészítését csak a vételár 100%-ának beérkezése után kezdjük meg. Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelést maximum 2 munkanapig tartjuk nyilván ezen fizetési módok választása esetén. Amennyiben nem érkezik meg a vásárlás végösszege, abban az esetben, a rendelést módunkban áll törölni, melyről előzetesen tájékoztatjuk emailban.

Felhívjuk figyelmét, hogy 80.000 Ft-os fizetés, illetve GLS csomagpontra, FoxPost csomag automatába történő kézbesítéskor, kizárólag online bankkártyával, és átutalással egyenlítheti ki a vásárlás vételárát. A rendszerünk, ezt automatikusan figyeli, így ha a kosár értéke, eléri, vagy meghaladja a 80.000 Ft-ot, abban az esetben kizárólag átutalásos, illetve bankkártyás fizetési módok közül választhat.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. GLS, FoxPost csomagautomata. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti, a termék adatlapon. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a webáruház láblécében található telefonszámon, illetve email címen.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek, melyet a termék oldalon, illetve a szállítási mód kiválasztásakor is megtekinthet. A szállítási díjat a rendszer automatikusan kikalkulálja a kosárban lévő termékek alapján, a választott szállítási módnak megfelelően. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal.
 A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Ha ezen feltételek nem teljesülnek, érték csökkentett áron fizetjük vissza a vételárat. 

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést a rendelésszámmal iktatjuk, utólag hozzáférhető melyet emailban is elküldünk.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő, a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt kozmetikai, vagy higiéniai termék (krém, parfüm, stb.)  csomagolását felbontotta, és / vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Amennyiben Ön természetes személy, Önnek joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. A visszaküldés tényét, vagy a termék visszaküldését, ezen időn belül kell hitelt érdemlően bizonyítania. A megrendelt termék 100%-os vételárát, (szállítási díj nélkül), a megrendelő, írásban közölt bankszámlájára, vagy amennyiben, megrendelő, bankszámlával nem rendelkezik, vagy nem kívánja azt megadni, úgy postai készpénz átutalási megbízáson keresztül teljesítjük. A postai utalvány díját az elküldött összegből levonjuk. Fogyasztónak, csak a természetes személyek, így cég, egyéni vállalkozás, egyéni cég, nem minősül fogyasztónak, ebben az esetben rájuk a 14 napon belüli elállási jog nem érvényes.

Kivételt képeznek, a visszaküldési szabály alól, az úgynevezett higiéniai, és az olyan termékek, amelyek jellegüknél fogva, felbontást követően, vegyülnek más termékkel. Mivel a higiéniai termékek felbontás, kicsomagolás, után már nem adhatóak el, ezért ezen termékeket a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § értelmében nem áll módunkban vissza vásárolni, illetve annak vételárát visszatéríteni.

Higiéniai termékek:

  • Köröm reszelő
  • Körömcsiszoló
  • Sarokcsiszoló, sarokreszelő
  • Hajkefe
  • Borotva
  • Fésű
  • Hajvágó
  • Hajvágó gép
  • Szakállvágó
  • Orrszőrzet vágó
  • Epilátor
  • Hajvasaló
  • Hajsütő
  • Hajszárító
  • Borotvapenge
  • Körömvágó olló
  • Alapozó
  • Rúzs
  • Szempillaspirál
  • Mű szempilla
  • Kenőcsök, krémek

Minden egyéb olyan termék, amely szépségápolással kapcsolatos tevékenységre alkalmas, és a bőr, haj, köröm, szőrzet, ápolására alkalmas, illetve amit az országos Fogyasztóvédelmi Hivatal annak tekint.

Elállási nyilatkozat letöltése

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó, és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta, és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor, melyet az info@bibishop.hu címre küldhet.

Tájékoztatjuk, hogy a csomag át nem vétele, nem minősül a távollévők közötti ezen szerződéstől való elállásának, ezért a csomag át nem vétele / a csomag átvétel megtagadása, előzetes írásos jelzés nélkül, szándékos károkozásnak minősül, így webáruházunk a kárt minden esetben megtérítteti. A kár a csomag súlyából adódóan, változhat, illetve ebben az esetben a szállítási költséget oda-vissza, csomagolási díjat, és az egy csomagra levetített bérköltséget jelent. Ilyen esetben rendszerünk egy automatikus emailt küld, melyben a fizetendő összeg meghatározásra kerül, így Önnek ebben az emailben szerelő összeget 30 napon belül kell átutalnia, vagy készpénzben befizetnie, az üzemeltető, kapcsolat oldalon megadott bankszámlájára. Amennyiben, fizetési kötelezettségének 30 napon belül nem tesz eleget, úgy a kár megtérítésének összegét jogi úton érvényesítjük, mely így tovább nőhet az esetleges közjegyzői díj, ügyvédi díj, és egyéb jogi költségekkel.