Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással, vagy FoxPost csomag automatában, személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A házhoz szállítás díja, függ a kosár értékétől, illetve a megvásárolni kívánt termék(ek) súlyától. A házhoz szállítás díja, minden esetben megjelenik a pénztár gombra való kattintáskor, illetve a termék megtekintésekor, az úgynevezett termék oldalon.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, viszont utánvét kezelési díj felszámításra kerül, amennyiben a rendelés során ezt a fizetési módot választja, jelenleg 310 Ft +ÁFA. Az utánvét kezelési díj megfizetését, előreutalásos, vagy bankkártyás fizetési mód választása esetén elkerülheti.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, között. A felsorolt termékek mellett, megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon, vagy email címen, szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A szállítási díj a kosárban lévő termékek súlyától függ. A rendszer automatikusan kiszámolja a termékek súlyát, és ehhez viszonyítva állítja be a szállítás díját.

A rendelés menete

Először a termék oldalán kattintson az alábbi „Kosárba rakom” gombra”

Ez után a képernyő jobb sarkához közel (mobiltelefonon a bal felső sarokban) az alábbi képet fogja látni, itt kattintson a kosár jelre, vagy húzza felé az egeret, és válassza a tovább a „pénztárba lehetőséget”

A következő képernyőn adja meg elérhetőségi adatait, értelemszerűen,  vagy ha már rendelkezik felhasználói fiókkal, jelentkezzen be, majd kattintson a „Tovább a szállítási módokhoz” gombra

Ezen a képernyőn, válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, majd adja meg a szállítási adatokat, hogy cégünk hová küldje majd a megrendelt terméket. Ha mindent kitöltött válassza a „Tovább a fizetési módokhoz” gombot.

Ezek után már csak 2 lépés van hátra, a rendelés sikeres befejezéséhez. Ki kell választani, hogy hogyan kívánja kifizetni a terméket. Itt válassza az Önnek megfelelő fizetési módot, majd kattintson a „Tovább az összegzéshez” gombot.

Az összegző képernyőn az alján látható négyzetben el kell fogadni a vásárlási feltételeinket, majd a „Megrendelem” gombra kattintva már meg is rendelte a terméket.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése részletes adatait. Egyes email kiszolgálók a levélszemétbe, és/vagy a promóciók könyvtárba helyezi a leveleket, ezért kérjük, hogy kapcsolatfelvétel előtt, mindenképp ellenőrizze email fiókját. Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés „Feldolgozva" visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor. 

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Fiókom -  Korábbi rendeléseim menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi rendelés számmal azonosítható.

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3 - 10 munkanap. A rendelés állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk emailben.

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket, az általunk megbízott, GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra között.

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének, és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a termék újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Fizetési módok

- Bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül

- Utánvéttel, a futárnak készpénzben

- Előre utalás cégünk bankszámlájára

Termék visszaküldése:

Minden megrendelőnek, lehetősége van, a megkapott terméket, a törvény által előírt, a kézhezvételtől számított 14 napos határidőn belül bármikor, kötelezettségmentesen, illetve hiánytalanul visszaküldeni. A csomag visszaérkeztetését, cégünk intézi, így a BiBi Shop csapata küldi el a futárszolgálatot a csomagért, viszont a visszaküldés költségét ebben az esetben nem vállaljuk át. A díjat a termék vételár visszafizetésekor levonjuk, vagy a helyszínen a futárnak kell kiegyenlítenie. Erről előzetesen tájékoztatjuk. A megrendelőnek a visszaküldési szándékát emailben, a fentebb részletezett módon kötelessége jelezni. A telefonon bejelentett visszaküldési igényt nem áll módunkban elfogadni, mivel a hívásról nem készítünk hangfelvételt.

Hiányos, sérült  (amennyiben nem a szállítás következtében történt a sérülés, hanem miután a megrendelőhöz került), beazonosíthatatlan terméket nem áll módunkban visszaérkeztetni, és nem áll módunkban, annak vételárát a megrendelő részére visszafizetni, teljesen addig, amíg a termék kétséget kizáróan nem azonosítható, illetve amíg minden egyes darabja hiánytalanul rendelkezésre áll. Eladható állapotban van.

A 14 napos csomag visszaküldési, és elállási időn felül cégünk, a vásárlói élmény fokozásának érdekében, további 16 naptári napot biztosít (összesen 30 naptári napot) a termék visszaküldésére, és az elállásra. Ebben az esetben is csak ép, és sérülésmentes terméket áll módunkban vissza venni. A vissza küldés, vissza szállítást, illetve annak költségét, megrendelő / visszaküldő viseli, vagy amennyiben a visszárut cégünk rendeli meg, úgy a termék vételárából levonásra kerül a vissza szállítás díja. Ez a csomag méretétől, és súlyától függően, körülbelül, 1400 Ft - 8000 Ft-ig terjedhet. Erről a futárszolgálat számlát állít ki, és mi az alapján minden esetben, előzetesen tájékoztatjuk.  A megrendelt termék vételárát, a megrendelő, írásban közölt bankszámlájára, vagy amennyiben, megrendelő, bankszámlával nem rendelkezik, vagy nem kívánja azt megadni, úgy postai készpénz átutalási megbízáson, vagy egyedi kupon formájában térítjük vissza. A postai készpénz átutalási megbízás magas kezelési költségét nem áll módunkban átvállalni, így amennyiben ezzel a visszafizetési móddal kívánja megkapni a visszáru összegét, abban az esetben levonásra kerül a posta kezelési költsége a visszafizetett összegből.