Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Itt jársz: > >

Szállítás

Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással, vagy FoxPost csomag automatában, személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, viszont utánvét kezelési díj felszámításra kerül, amennyiben a rendelés során ezt a fizetési módot választja, jelenleg bruttó 495 Ft. Az utánvét kezelési díj megfizetését, előreutalásos, vagy bankkártyás fizetési mód választása esetén nem számítjuk fel.

A szállítási díj a kosárban lévő termékek súlyától függ. A rendszer automatikusan kiszámolja a termékek súlyát, és ehhez viszonyítva állítja be a szállítás díját, mely minden esetben megjelenik a pénztár folyamatban a szállítási mód választásánál. Ez jelenleg bruttó, 1127 Ft-tól 7490 Ft-ig terjedhet. A termékadatlapon jelzett szállítási díj, a legkedvezőbb szállítási díjat jelzi. Ettől azonban Ön eltérő szállítási módot is választhat.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés „Feldolgozva" visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerülhet sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Fiókom -  Korábbi rendeléseim menüpont segítségével, amennyiben vásárlás előtt regisztrál webáruházunkba. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi rendelés számmal azonosítható.

Szállítási határidő

A kiszállítás 99%-ban a termék adatlapján jelzett időn belül valósul meg. Amennyiben a szállítás valamilyen okból kifolyólag hosszabb időt venne igénybe, azt minden esetben jelezzük Önnek. A rendelés állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk emailben.

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket, az általunk megbízott, GLS, General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., illetve a FoxPost Zrt futárszolgálat munkatársai teljesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra között, illetve csomag automatában az üzlet nyitvatartási idejében átveheti a rendelt terméket.

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének, és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak, ha utánvéttel rendeli a terméket. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a termék újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén írjon, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.

Fizetési módok

- Bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül

- Utánvéttel, a futárnak készpénzben

- Előre utalás cégünk bankszámlájára

Részletes tájékoztatást, és az Általános Szerződési Feltételeinket ide kattintva tekintheti meg.