GY.I.K.
Gyakran Ismételt Kérdések
Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség. Tervezzük, hogy a későbbiekben országszerte több ponton bevezetünk személyes átvételi pontot. Amint lehetséges lesz, azonnal közzétesszük ezt a szállítási módot oldalunkon, illetve ha feliratkozol hírlevelünkre, abban az esetben, azonnal tájékoztatni fogunk.
Igen. A megrendeléseket, időrendi sorrendben dolgozzuk fel, azonban már lehetőséget biztosítunk Express szállításra is. Ez azt jelenti, hogy bizonyos termékeket, akár már aznap kézbesíteni tudunk, illetve a Központi raktáron lévő termékeket is 1-2 napon belül kiszállítjuk Európa bármely pontjára. Az Express szállítás egy külön szállítási mód formájában jelenik meg a rendelés lépéseiben. Kérjük, hogy amennyiben a csomag szállítása nagyon sürgős, úgy ezt a házhozszállítási módot választ. Fontos, hogy az Express szállítást, csak házhoz szállítás esetén tudjuk vállalni.
Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség. Tervezzük, hogy a későbbiekben országszerte több ponton bevezetünk személyes átvételi pontot.
Ha a csomagot már kiszállításkor sérülten vetted át (láthatóan sérült a csomagolás), úgy ezt még a kiszállító futárnak jelezned kell. A futárnak kötelessége erről a bejelentésről jegyzőkönyvet készítenie. A jegyzőkönyv egyik példánya nálad marad, amivel bizonyítani tudod, felénk, és a futárszolgálat ügyfélszolgálatán, hogy a csomag sérülten érkezett. Mivel minden általunk küldött csomag a szállítás idejére biztosítva van, ezért a jegyzőkönyvet 3 munkanapon belül el kell küldenünk a futárszolgálatnak, akik a rendelés értékét vissza térítik, mi pedig új csomagot küldünk neked. Fontos, hogy ehhez mindenképp szükséges a futár által aláírt jegyzőkönyv, és a 3 munkanap betartása.
Kérjük, hogy a megérkezett csomagról készíts fényképeket, és a kicsomagolásról lehetőleg videót is.
A termék átvételét követően a törvény 14 napos elállási jogot tart fenn minden vásárló számára, aki webáruházban vásárol.
A termék árát 3 módon kaphatod vissza:
- Bankszámlára vissza utalással
- Kupon formájában
- Bankkártyára történő visszatérítéssel
Felhívjuk a figyelmet, hogy a pénzvisszafizetési garancia, csak abban az esetben érvényes, amennyiben a termék, amit vissza vásárolunk, ugyan olyan minőségben, hiánytalanul érkezik vissza webáruházunkba. A termék vissza érkezésekor áruházunk munkatársai videó felvételt, és fényképeket készítenek a csomagról, és annak felbontásáról, a későbbi reklamációk megelőzése érdekében. Ha a termék láthatóan, sérült (és nem emiatt lett visszaküldve) vagy használt, abban az esetben értékcsökkentett árúként tudjuk visszavásárolni. Ha a használat jellegéből adódóan a termék eládásra alkalmatlan, abban az esetben, visszatérítést nem tudunk adni, de a terméket visszapostázzuk részedre.
A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:
- a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
- b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
- c) 250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
Nem találtad meg kérdésedre a választ? Írj chat ügyfélszolgálatunknak (jobb alsó sarok), vagy vedd fel velünk a kapcsolatot emailben, vagy telefonon. Kapcsolati adatainkat, itt találod,