GY.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A megrendelt terméket a lehető leghamarabb összekészítjük, csomagoljuk, és elküldjük. A megrendelt termékek általánosságban 1-7 munkanap alatt megérkeznek rendeltetési helyükre. A szállítási idő a csomag helyzetétől függ amit a termékadatlapon jelenítünk meg (Raktáron, azonnal szállítjuk, vagy Központi raktáron megjelöléssel. Bizonyos esetekben a szállítási idő lehet hosszabb is néhány nappal. Például karácsonyi szezon esetén a felgyülemlett rendelések miatt előfordulhatnak csúszások, de mindig mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csomagot a lehető legrövidebb idő alatt el tudjuk küldeni.
Mit tegyek ha nem az volt a csomagban amit rendeltem?
Mi is emberek vagyunk, így bármikor hibázhatunk, ettől függetlenül mindent megteszünk, hogy ne kapj más terméket, mint amit rendeltél. Viszont, ha véletlenül más van a csomagban, mint amit  rendeltél, ebben az esetben, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak, és mi díjmentesen kicseréljük a rossz csomagot. Elküldünk érte egy futárt, és elhozza a rossz csomagot. Ügyfélszolgálatunkat az info@bibishop.hu email címen, a bal alsó sarokban a chat-en érheted el. Ügyfélszolgálatunkat a "Kapcsolat" menüpont alatt is elérheted.
Személyes átvételre van e lehetőség?

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség. Tervezzük, hogy a későbbiekben országszerte több ponton bevezetünk személyes átvételi pontot. Amint lehetséges lesz, azonnal közzétesszük ezt a szállítási módot oldalunkon, illetve ha feliratkozol hírlevelünkre, abban az esetben, azonnal tájékoztatni fogunk.

Van e lehetőség Express szállításra?

Igen. A megrendeléseket, időrendi sorrendben dolgozzuk fel, azonban már lehetőséget biztosítunk Express szállításra is. Ez azt jelenti, hogy bizonyos termékeket, akár már aznap kézbesíteni tudunk, illetve a Központi raktáron lévő termékeket is 1-2 napon belül kiszállítjuk Európa bármely pontjára. Az Express szállítás egy külön szállítási mód formájában jelenik meg a rendelés lépéseiben. Kérjük, hogy amennyiben a csomag szállítása nagyon sürgős, úgy ezt a házhozszállítási módot választ. Fontos, hogy az Express szállítást, csak házhoz szállítás esetén tudjuk vállalni. 

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség. Tervezzük, hogy a későbbiekben országszerte több ponton bevezetünk személyes átvételi pontot.

Mit tegyek ha a termék megrongálódva, törötten érkezett meg?
Kérjük, hogy amennyiben sérülten, törötten, megrongálódva kaptad meg csomagot, úgy a külső, és a kibontott csomag tartalmát is fényképezd le, és készíts videófelvételt is, hogy a futárszolgálatnak bizonyítani tudjuk a történteket. A bizonyításhoz, (ha a csomag külső sérüléssel érkezett) szükség lesz a futár által adott jegyzőkönyvre is, ahol a futár elismeri, hogy a csomag sérülten érkezett. Ha a futá nem ad ilyet, vagy a sérülés miatt, egyértelműen nem vonható felelősségre a futárszolgálat, abban az esetben 3 munkanapn belül lehetőséged van csere garanciát igénybe venni, így a terméket egy hibátlanra cseréljük ki. Ha a töréskárt 3 nap elteltével jelzed felénk, vagy a csomag már látható sérüléssel érkezett, és nincs jegyzőkönyved a kárról, akkor sajnos már nem fogunk tudni segíteni, ezért fontos, hogy betartsd az időt. Ebben az esetben, kérjük, hogy a kiszállítást végző futárszolgálat ügyfélszolgálatán reklamálj, és kérj kártérítést.
Mit tegyek ha a csomag láthatóan sérült amikor megérkezik?

Ha a csomagot már kiszállításkor sérülten vetted át (láthatóan sérült a csomagolás), úgy ezt még a kiszállító futárnak jelezned kell. A futárnak kötelessége erről a bejelentésről jegyzőkönyvet készítenie. A jegyzőkönyv egyik példánya nálad marad, amivel bizonyítani tudod, felénk, és  a futárszolgálat ügyfélszolgálatán, hogy a csomag sérülten érkezett. Mivel minden általunk küldött csomag a szállítás idejére biztosítva van, ezért a jegyzőkönyvet 3 munkanapon belül el kell küldenünk a futárszolgálatnak, akik a rendelés értékét vissza térítik, mi pedig új csomagot küldünk neked. Fontos, hogy ehhez mindenképp szükséges a futár által aláírt jegyzőkönyv, és a 3 munkanap betartása.

Kérjük, hogy a megérkezett csomagról készíts fényképeket, és a kicsomagolásról lehetőleg videót is.

Hogyan kapom vissza a termékem árát, ha mégsem kérem és már kifizettem?

A termék átvételét követően a törvény 14 napos elállási jogot tart fenn minden vásárló számára, aki webáruházban vásárol. 

A termék árát 3 módon kaphatod vissza:

  1. Bankszámlára vissza utalással
  2. Kupon formájában
  3. Bankkártyára történő visszatérítéssel

Felhívjuk a figyelmet, hogy a pénzvisszafizetési garancia, csak abban az esetben érvényes, amennyiben a termék, amit vissza vásárolunk, ugyan olyan minőségben, hiánytalanul érkezik vissza webáruházunkba. A termék vissza érkezésekor áruházunk munkatársai videó felvételt, és fényképeket készítenek a csomagról, és annak felbontásáról, a későbbi reklamációk megelőzése érdekében. Ha a termék láthatóan, sérült (és nem emiatt lett visszaküldve) vagy használt, abban az esetben értékcsökkentett árúként tudjuk visszavásárolni. Ha a használat jellegéből adódóan a termék eládásra alkalmatlan, abban az esetben, visszatérítést nem tudunk adni, de a terméket visszapostázzuk részedre.

Hogyan küldhetem vissza a terméket, ha mégsem tetszik?
A terméket, postacímünkre tudod visszaküldeni, nem utánvétes csomagként, postán, vagy futárszolgálattal. Visszaküldési Címünk: 4267 Penészlek, Vasvári Pál utca 34.
Jár e garancia a termékekhez?
Igen. 

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

  1. a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  2. b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  3. c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

Hol ellenőrizhetem a termékhez kapcsolódó szállítási időt?
A szállítási időt a termék adatlapon, illetve ha már a terméket megrendelted, akkor a várható szállítási időt emailben már elküldtük.
Miért kell utánvét kezelési díjat fizetnem, ha a futárnál bankkártyával fizetek?
Azért kell, mert attól függetlenül, hogy a futárnál nem készpénzzel fizetsz, attól függetlenül a futárszolgálat, ezt a fizetési módot is utánvétként kezeli, mivel a pénz beszedése, kezelése, és tovább utalása az ő felelősségük. Ez a felelősség, pedig sajnos, nekünk, illetve Neked is, mint vásárlónak, sajnos pénzbe kerül. Javasoljuk, hogy válassz, bankkártyás fizetést, hiszen 100%-ban biztonságos. A fizetés, zárt környezetben a Barion oldalán megy végbe. Mi csupán, a vásárlás tényéről értesülünk. Vagy amennyiben ezzel nem kívánsz élni, válasszon előre utalást. Ezekkel a fizetési módokkal, elkerülheted a futárszolgálat utánvét kezelési díját.
Honnan származnak a termékek?
Minden termékünk Európából származik. Kizárólag Európai minőséget forgalmazunk.
Milyen márka az, hogy Cecotec, és InnovaGoods, ezek magyar gyártók?
Nem. Ezek a gyártók Nyugat Európa egyik legelterjedtebb márkái, és kizárólag prémium alapanyagokból előállított termékeket forgalmaznak, melyeket Spanyolországban készítenek.

 Nem találtad meg kérdésedre a választ? Írj chat ügyfélszolgálatunknak (jobb alsó sarok), vagy vedd fel velünk a kapcsolatot emailben, vagy telefonon. Kapcsolati adatainkat, itt találod,

Vissza a boltba