Szállítás

Ha a termék adatlapján, a Raktáron, megjelölés látható, akkor a terméket jellemzően, 4-7 munkanapon belül kiszállítjukLehetőséget biztosítunk Express szállítás kiválasztására is, így bizonyos esetekben, még ha a termék központi raktáron is helyezkedik el, a terméket Európa szerte ki tudjuk szállítani 1-2 munkanapon belül, vagy akár már aznap.

A Külső raktáron lévő termékek körülbelül 14 munkanapon belül érkeznek be hozzánk, így ezt követően tudjuk elküldeni.

Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással, illetve MPL csomagpontra, vagy csomag automatába történő szállítással, személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A szállítási díj, a kosárban lévő termékek súlyától, árától, és méretétől is függ. A rendszer automatikusan kiszámolja a termékek súlyát, és ehhez, illetve a termék(ek) árához viszonyítva állítja be a legkedvezőbb szállítás díját, mely minden esetben megjelenik a pénztár folyamatban a szállítási mód választásánál, illetve a termék adatlapon is feltüntetésre kerül, viszont ott kizárólag a termékhez választható legolcsóbb szállítási móddal történő szállítási díj jelenik meg. Ha ettől eltérő szállítási módot választ a pénztár oldalon, akkor a szállítási díj módosulhat.

Egyéb számítási alap:
A termék súlyához, a rendszer a csomagoló anyag hozzávetőleges súlyát is hozzászámolja. (doboz, térkitöltő anyagok, ragasztó szalag, stb.)

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, viszont utánvét kezelési díj felszámításra kerül, amennyiben a rendelés során ezt a fizetési módot választja, jelenleg bruttó 590 Ft. Az utánvét kezelési díj megfizetését, előre utalásos, vagy bankkártyás fizetési mód választása esetén nem számítjuk fel, továbbá a rendszer 45.000 Ft-ot elérő kosárérték esetén, vagy amennyiben kockázatosnak ítéli meg a rendelő személyét, úgy kikapcsolja az utánvétet, így, kizárólag előre utalást, és bankkártyás fizetést fog tudni választani. További információk, az ÁSZF-ben, illetve ebben a cikkünkben olvahatók.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés „Feldolgozva" visszaigazolást. "BiBi Shop – a(z) XXXXX számú rendelésed feldolgoztuk" tárggyal. A termék kiszállítására csak ezt követően kerülhet sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Fiókom - Korábbi rendeléseim menüpont segítségével, amennyiben vásárlás előtt regisztrál webáruházunkba. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi rendelés számmal azonosítható.

Szállítási határidő

A kiszállítás általában 1-5 munkanapot vesz igénybe, azonban előfordulhatnak késések, főként a karácsonyi szezonban, és a nyári szabadságok miatt, ami által a rendeléseket hosszabb időbe telik feldolgozni. A rendelés állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk emailben.  Amennyiben a rendelés kiszállítása nagyon sürgős, kérjük, hogy válaszd a pénztárban az Express szállítást, így a csomagot a lehető leghamarabb elküldjük, és akár már aznap megkaphatod. Ha a csomagját egy meghatározott időpontban szeretné átvenni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot rendelés előtt. Ha a rendeléssel bármilyen probléma adódik, azt emailben jelezzük, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendelést, legkésőbb az ÁSZF-ben jelzett határidőig teljesítsük.

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket, az általunk megbízott, futárszolgálat munkatársai teljesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08:00-17:00 óra között.

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének, és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Felhívjuk a figyelmet, hogy a futárszolgálatnál, kizárólag készpénzben tudja kiegyenlíteni a vásárlás végösszegét!

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak, ha utánvéttel rendeli a terméket. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a termék újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Továbbá, felhívjuk a figyelmet, hogy a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet értelmében, az át nem vett csomagok oda-vissza szállítási díja, a megrendelőt terhelik, ha a csomag a megrendelőnek felróható okból nem ért célba, és nem sikerült a kézbesítése.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén írjon, ügyfélszolgálatunknak.

Fizetési módok

- Bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül

- Utánvéttel, a futárnak készpénzben, (maximum 45.000 Ft) - díja 590 Ft

- Előre utalás cégünk bankszámlájára

Részletes tájékoztatást, és az Általános Szerződési Feltételeinket ide kattintva tekintheti meg.

Vissza a boltba